Πως να επισκευάσουνε Μοτέρ πηγαδιού και όχι μόνο …. Το σύνηθες πρόβλημα και η επισκευή του …




Μια εύκολη επισκευή που θέλει όμως μεγάλη προσοχή και μόνο απο έμπειρους φίλους στο είδος …

Βίντεο από το κανάλι SK METAL SPIROS


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

5 Σχόλια

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Φιλε Σπύρο εχω μια ερωτηση για σενα δεν ξερω ποια να προτιμησω την super mini 150 που εχει και λιφτ τιγκ η την nexus την συνεργιακη που παρουσιασες που εχει και αυτη λιφτ τιγκ τα χρήματα ειναι κοντα …. τ μου προτείνεις;

  2. Μια χαρά επισκευή.Να συμπληρώσω αυτοί οι πυκνωτές οι άσπροι είναι πυκνωτές λειτουργίας και όχι εκκίνησης (οι εκκίνησης είναι μαύροι και μπαίνουνε σε μεγαλύτερα μονοφασικά μοτέρ που έχουμε απαίτηση ροπής εκκίνησης -συνήθως σε εργαλειομηχανές).Δεν έχουν κατ' αρχήν πολικότητα (συνδέονται και ανάποδα δηλαδή) και έχουν αντοχή σε τάσεις πάνω από 230 v δηλαδή 400-500 v. Τα μοτέρ που τους χρησιμοποιούν είναι μονοφασικά και δεν έχουν απαίτηση μεγάλης ροπής εκκίνησης. Είναι για ανεμιστήρες, για αντλίες πηγαδιών κλπ.Τα μοτέρ αυτά δεν έχουν καρβουνάκια. Υπάρχουν βέβαια και μονοφασικά μοτέρ που χρησιμοποιούν και πυκνωτή εκκίνησης και λειτουργίας. Ο εκκίνησης μετά από λίγα δευτερόλεπτα απενεργοποιείται με φυγοκεντρικό μηχανισμό.Πολύ σωστά ανέφερες ότι θέλει εκφόρτιση πρώτα για να μην φάμε κανένα σούτ 500 v.Και φυσικά πριν τον μετρήσουμε με καπασιτόμετρο πάλι τον εκφορτίζουμε για να μην καεί το όργανο. Αυτό γίνεται ακουμπώντας ένα μεταλλικό αντικείμενο (πχ κατσαβίδι) στις 2 άκρες ταυτόχρονα με μονωμένα χέρια. Μόλις πεταχτεί σπινθήρας είναι οκ. Προσοχή που πιάνουμε με γυμνά χέρια.