Ψωμάκι κατσαρόλας!!…


Ψωμάκι κατσαρόλας!!
Το ψωμάκι αντί για γάστρα έγινε με την ίδια διαδικασια μέσα στην κατσαρόλα και έγινε τέλειο!!

Για το ψωμί

500γρ αλεύρι
1κ.σ ζάχαρη
1μιση φάκελα μαγιά
1 κοφτή αλάτι
Νερό γύρω στα 340 μλ χλιαρό
Μισό καψακι βανίλια (προαιρετικά)

Αλευροκολλα για αλειμμα επιφανείς ψωμιού (λίγο αλεύρι νερό και ζάχαρη ) τα ανακατεύω όλα μαζί καλά να έχω έναν αραιό χυλό!

Πρώτα βάζω το αλεύρι σε ένα μεγάλο γυάλινο μπωλ και κάνω μια λακκούβα!Στην συνέχεια ριχνω την μαγιά,την ζάχαρη, και ανακατεύω τέλος ρίχνω το αλάτι και με μαριζ ανακατεύω καλά τα στερεά υλικά !Μετά προσθέτω το χλιαρό νερό και με την μαριζ αρχίζω να ενώνω τα υλικά ξεκολλαω από τα τοιχώματα την ζύμη και ενώνω ξανά !Όλα γίνονται με την μαριζ γιατί η ζύμη είναι κολλώδες (έτσι την θέλουμε).
Μετά σκεπάζω με μεμβράνη καλά το μπωλ και αφήνω να φουσκώσει το ψωμί στον φούρνο στον αέρα στους 30 με 40 βαθμους κελσίου μέχρι να διπλασιαστεί σε μεγέθος!
Όταν είναι έτοιμο βγάζω σε αλευρωμενο πάγκο το ψωμί από το μπωλ και αμέσως βάζω μέσα το σκεύος στο οποίο θα ψήσουμε το ψωμί(γάστρα η κατσαρόλα) γυρναω τον φούρνο στους αντιστάσεις στους 250 ( δηλαδή στο τερμα όσο πάει κάθε φούρνος) να πυρωσει καλά το σκεύος.Συνεχιζω να ζυμωνω καλά το ψωμι μου μέχρι να έχω μια ζύμη μαλακή που να μην κολλάει στα χέρια!
Όταν είναι έτοιμο του δίνω στρογγυλό σχήμα τοποθετώ επάνω σε μια αλευρωμενη λαδόκολλα και αφήνω σκεπασμένο με μια πετσέτα για 20 λεπτά να ξεκουραστεί και φουσκώσει ξανά!Οταν είναι έτοιμο βγάζω το πυρακτωμένο σκευος από τον φούρνο και τοποθετώ την λαδόκολλα με το ψωμί μέσα του..Αλείφω με αλευροκολλα την επιφάνεια
του πασπαλιζω σουσάμι και χαράζω επιφανειακά!
Ψήνω με κλειστό καπάκι της κατσαρόλας στους 250 αντιστάσεις τα πρώτα 30λεπτα και έπειτα
Βγάζω το καπάκι και συνεχίζω το ψήσιμο για ακόμη 20 λεπτά στους 200!!!
Και είναι έτοιμο τραγανό νόστιμο και αφράτο !!!

Ψωμάκι κατσαρόλας!!... 1
Ψωμάκι κατσαρόλας!!... 2
Ψωμάκι κατσαρόλας!!... 3


Πηγή


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

0 Σχόλια

Your email address will not be published. Required fields are marked *