H Joanna Griffiths ξεκίνησε το 2013 την Καναδική εταιρεία εσωρούχων Knix μέσω cr…

H Joanna Griffiths ξεκίνησε το 2013 την Καναδική εταιρεία εσωρούχων Knix μέσω crowdfunding. Γρήγορα έγινε απίστευτα κερδοφόρα κατατάσσοντας την σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες παγκοσμίως.

Χρησιμοποιώντας για τις φωτογραφίσεις καταναλώτριες του brand από 21 ως 81 ετών, πέρασε το μήνυμα πως οι γυναίκες είναι όμορφες και αισθησιακές σε όλες τις ηλικίες και με όλους τους σωματότυπους.

Τα κέρδη εκτοξεύτηκαν μέσα στην πανδημία και η Joanna αποφάσισε πως ήταν ώρα να ζητήσει χρηματοδότηση για να φτάσει ακόμα πιο ψηλά, ούσα έγκυος σε δίδυμα.

Είχε προηγηθεί μια άσχημη αποβολή (την Ημέρα της Μητέρας) γεγονός που της έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσει μια πολύ δυνατή καμπάνια για την γονιμότητα. Οι περισσότεροι επενδυτές όμως δεν ήταν πεπεισμένοι πως είναι σοφό να επενδύσουν σε μια έγκυο επιχειρηματία. Εκείνη αποφάσισε να αρνηθεί τα χρήματα τους, και να κόψει κάθε επαφή εφόσον είχαν αμφιβολίες για την χρηματοδότηση.

Στις 18 Μαϊου η εταιρεία Knix σήκωσε τελικά 53 εκατομμύρια δολλάρια από επενδυτές με ενσυναίσθηση και ευφυΐα, ανθρώπους που κατάλαβαν τι ακριβώς πρεσβεύει το brand.

H Joanna με 125 εργαζόμενους σκοπεύει να προσλάβει ακόμη 200 άτομα, και να επεκταθεί στην αγορά της Αμερικής.

Η επιμονή της στο να μην διαπραγματευτεί τις ικανότητες της λόγω μητρότητας, η πίστη στο επιχειρηματικό της ταλέντο και το φιλόδοξο όραμα της, την έχρισαν νικήτρια.

via Iliada Evangelia Kothra

#φιλότιμο #philotimo

H Joanna Griffiths ξεκίνησε το 2013 την Καναδική εταιρεία εσωρούχων Knix μέσω cr... 1


Πηγή