Συντήρηση και έλεγχος αεροσυμπιεστη (κομπρεσέρ αέρος ) και σημαντικά σημεία προσοχής …


Βίντεο από το κανάλι SK METAL SPIROS


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

12 Σχόλια

Your email address will not be published.

  1. Καλησπερα Σπυρο…Μεχρι ποσα bar πρεπει να βγαζει για να πουμε οτι ειναι ικανοποιητικο το μηχανημα??…παντα για οικιακη χρηση.

  2. Στον δικο μου συμπιεστή Σπύρο 200 λίτρα όταν αδειάζω το καζάνι μ βγάζει σκουριά κ λάδι μαζί μπόλικο… Βέβαια τον εχω πολλά χρόνια κ εχω αλλάξει κ εγω μονο τον ηλεκτροκινητηρα όπως κ εσυ με μονοφασικο 3hp… Αξίζει να ασχοληθω να επισκευάσω με σκουριασμενο καζάνι εσωτερικά???

  3. Είναι εύκολο να βάλεις ένα email επικοινωνίας είτε εδώ είτε, καλύτερα στις πληροφορίες του καναλιού σου; Μιά και ανέφερες πως έχεις μαγαζί με ανταλλακτικά υποθέτω αλλά ανέφερες και τα Toros. Υπάρχουν 2 κομπρεσέρ, ένα μικρό μονομπλοκ μοτερ-συμπιεστής και ένα μεσαίο σαν το δικό σου δικύλινδρο που θέλουν συμμάζεμα. Ευχαριστώ

  4. Φιλε σπυρο ειναι απο τα λιγα καναλια που υπευθυνα και κατατοπιστηκα μας δειχνης σε ολα σου τα βιντεο .Για μια ακομη φορα μπραβο σου και συνεχισε σε οτι κανεις

  5. Ευχαριστουμε Σπυρο! Εαν εχει σκουριασμενο νερο… Υπαρχει τροπος να καθαρισουμε το καζανακι-δεξαμενη;

  6. Καλησπέρα φίλε Σπύρο.

    Πολύ ενδιαφέρον το βίντεο που ανέβασες όπως πάντα.

    Στο κατάστημα σου έχεις λάδι για κομπρεσέρ?

    Ευχαριστώ.

  7. Στον αθόρυβο αεροσυμπιεστή που χρησιμοποιώ είχε γίνει το εξής. Υπάρχει μια βαλβίδα (αυτή που φαίνεται στα αριστερά από το μπλε σωληνάκι) η οποία έχει μια λαστιχένια τάπα και ένα ελατήριο που την κρατάει κλειστή. Όταν γεμίζει αέρα, ο κομπρέσορας την ανοίγει μέσω πίεσης και μόλις σταματήσει αυτή κλείνει με την πίεση του δοχείου ώστε να μην επιστρέφει πίσω ο αέρας. Καμιά φορά τυχαίνει να στραβοκλείσει και να χάσει τον αέρα από εκεί. Όταν είσαι στο χώρο ακούγεται το φύσημα και το κλείνεις. Αν δεν είσαι, αφού πέσει λίγο η πίεση, ξαναανοίγει ο κομπρέσορας και δεν έχει τη δύναμη να ξεκινήσει με αποτέλεσμα να ζορίζεται με ότι συνέπιες προκύψουν. Σε αυτή τη φάση ίσα που ακούγεται το μοτέρ και αν κάνεις άλλες εργασίες δεν το παίρνεις χαμπάρι. Για αυτό και για πολλούς λόγους που μπορεί να μην έχω σκεφτεί κλείνω όλα τα ρεύματα του εργαστηρίου όταν φεύγω, όπως προτείνει και ο Σπύρος. Καθώς έχω αλλάξει το ανταλλακτικό και μου έχει ξανασυμβεί το ίδιο πρόβλημα, κλείνω ξεχωριστά και το κομπρεσέρ από την τροφοδοσία και το ανοίγω όταν το χρειάζομαι.
    Πολύ ωφέλιμο βίντεο και πολύ χρήσιμες συμβουλές. Ευχαριστούμε!!!

  8. Ωραιο και ενημερωτικο το βιντεο Σπυρο….Να συμπληρωσω ηθελα ,οτι οσον αφορα το δυσκολο η καθολου ξεκινημα του συμπιεστη στην φαση που εχει πεσει η πιεση κατω των 6 μπαρ, οπου δινεται η εντολη της επανεπληρωσης στα 8 μπαρ η και παραπανω ενδεχομενως, ευθύνη μπορει να εχει ο πυκνωτης και να θελει αντικατασταση με εναν μεγαλυτερης χωρητικοτητας σε μικροφαραντ….. Τον σημαντικότερο ομως που πρεπει να προσεξουμε ειναι , οταν το κομπρεσέρ μας εχει μοτερ ανω των 2 ιππων , να ελέγξουμε απο ποια μπριζα ρευματος θα παρουμε ρευμα, και να επιλεξουμε αν ειναι δυνατον την κοντινοτερη προς τον πινακα μπριζα με μεγαλυτερης διατομης καλωδια …. πανω απο 1,5 mm. Αν δεν διαθετουμε τετοια μπριζα καλο ειναι να τραβηξουμε νεα απο τον πινακα με 3χ2,5 καλώδιο….. Ενα προβλημα που ειχα, γιατι και εμενα η παροχη ρευματος ειναι κοντα στα 20 μετρα απο τον πινακα ηταν οτι δεν ξεκινουσε το κομπρεσερ οταν ειχε αερα μεσα στη φαση πρωτης εκκινησης που ηταν κρυο…… αυτο χειροτέρευε τους χειμερινους μηνες…. πηγα στην αντιπροσωπια και μου αλλαξαν τον πυκνωτη με μεγαλυτερο χωρις να διαγνωσουν αλλο συμπτωμα…… Στον χωρο εργασιας μου συνεχιζε το προβλημα….. ψαχνοντας λοιπον και παρατηρωντας ,προσεξα το καλωδιο ρευματος του μηχανηματος οτι ηταν διατομης 3χ1,5……Το αλλαξα προληπτικά με 3χ2,5 και λύθηκε το προβλημα …..Δεν ειναι κανονας για ολα η αλλαγη, αλλα οταν εισαι οριακα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη μπορει να σου παρουσιαστει …..

  9. Ωραίο βίντεακι! Μια ερώτηση: αν κατάλαβα καλά πάνω στον κομπρεσορα έχεις παγίδα νερού; τα άλλα 2 φίλτρα που ειναι πιασμένα στην ραφιερα με τα άλλα εργαλεία τι είναι; Ευχαριστώ