Και αυτό το έπος που βλέπετε στην φωτογραφία είναι η γέφυρα του Μιγιό (Viaduc d…


🌉 Και αυτό το έπος που βλέπετε στην φωτογραφία είναι η γέφυρα του Μιγιό (Viaduc de Millau), μια καλωδιωτή γέφυρα η οποία εκτείνεται πάνω από την κοιλάδα του ποταμού Ταρν, κοντά στο Μιγιό στη νότια Γαλλία.

🌉 Τα έντονα προβλήμα κίνησης, ιδίως το καλοκαίρι, στον οδικό άξονα που συνέδεε τη Γαλλία 🇫🇷 με την Ισπανία 🇪🇸 στην κοιλάδα του Μιγιό δημιούργησαν την ανάγκη για την κατασκευή μιας γέφυρας.

🌉 Η κατασκευή της άρχισε στις 14 Δεκεμβρίου 2001 και ολοκληρώθηκε ΑΚΡΙΒΩΣ 3 χρόνια αργότερα (14-12-04).

🌉 Τιμούλα; Περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ.

🌉 Είναι η ψηλότερη γέφυρα του κόσμου, με την κορυφή ενός από τους πυλώνες της να βρίσκεται 343 μέτρα πάνω από τη βάση της κατασκευής. Ακολουθούν η γέφυρα Yavuz Sultan Selim στην Κων/πολη και η Ρώσικη Γέφυρα στο Βλαδιβοστόκ.

🌉 Το συνολικό μήκος της είναι 2.460 μέτρα και αποτελείται από έξι ανοίγματα μήκους 342 μ. και 2 ανοίγματα μήκους 204 μ. στα δύο άκρα της γέφυρας. Βγαίνουν τα μαθηματικά;

🌉 Η γέφυρα χαρακτηρίζεται συχνά ως ένα από τα μεγαλύτερα κατορθώματα της μηχανικής όλων των εποχών και ενδεχομένως να έπρεπε να μπει στην λίστα μας με τα σύγχρονα θαύματα μηχανικής 👇

Τα επτά σύγχρονα Θαύματα της Μηχανικής​

🎁 Ανοίγω παρένθεση: (Σε σύγκριση με τη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου, η Μιγιό κόστισε 200 εκ. ευρώ λιγότερα, είναι περίπου 400 μέτρα μικρότερη και ολοκληρώθηκε 2 χρόνια ταχύτερα. Φαν φακτ η κατασκευή της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου ολοκληρώθηκε ΠΡΙΝ από την αρχική εκτίμηση :O

Και αυτό το έπος που βλέπετε στην φωτογραφία είναι η γέφυρα του Μιγιό (Viaduc d... 1

Δες περισσότερα στο geografikoi.gr


Ακολούθησε στα social: ΓεωΓΡΑΦΙΚΟΙ


Σου αρέσει; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

22 Σχόλια

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Εχω άκούσει γιά πολύ μικρές τιμές διοδίων, μέ άλλες τό καλοκαίρι πού ύπάρχει πολύ κινηση, και άλλες τόν χειμώνα, πού ή κινηση είναι πολύ περιορισμένη…Ίσχύει ????

  2. Τελικά και στην Ελλάδα θα μπορούσε σε πολλά μέρη και τοποθεσίες να έχουμε τέτοια… Θαυματουργά έργα…Αλλά βρήκαμε και έχουμε το …Δεν μπορώ✋⛔🚫 και ψάχνουμε το… Θέλω… Αλλά δεν γίνεται….!!!?

  3. Υπάρχουν διαφορές (κυματισμός στη μία, ύψη και ανοίγματα στην άλλη κλπ). Όταν όμως παραδόθηκαν, τά διόδια εκεί ήταν στο ένα τρίτο! Αυτό κάτι λέει (σε όσους έχουν ασχοληθεί με τεχνικά έργα).

  4. Η Eiffage είναι η τρίτη μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία στη Γαλλία και η πέμπτη μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Το Fougerolle, που ιδρύθηκε το 1844 από τον Philippe Fougerolle (1806-1883), συμμετείχε στην κατασκευή του καναλιού Nivernais . Η εταιρεία κατασκεύασε το 1955 τη γέφυρα συμπεριλαμβανομένης της διάσημης σήραγγας Saint-Cloud.
    Το όνομα του γκρουπ είναι συρρίκνωση των «Άιφελ», «Φουτζερόλ» και «ΣΑΕ». Η Eiffel, μια εταιρεία εξειδικευμένη στις μεταλλικές κατασκευές που ιδρύθηκε το 1866 από τον μηχανικό Gustave Eiffel (1832-1923), εξαγοράστηκε από το SAE το 1990. Μεταξύ των επιτευγμάτων του Eiffage είναι η γέφυρα Millau (2004), το Pierre Mauroy Stadiun στη Λιλ – Villeneuve d’Ascq (2012) και το ανακαινισμένο Μουσείο Πικάσο στο Παρίσι (2014).

  5. Αν δεν γινόσαντε οι Ολυμπιακοί Αγώνες το 2004 στην Αθήνα,ακόμα στα μπετά θα ήταν η η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.

  6. Μην ξεχναμε οτι η γεφυρα που συνδεει Ριο με Αντιρριο ειχε πολλα θεματα να αντιμετωπισει οπως το βαθος, τα ραυματα του νερου, το μαλακο εδαφος του βυθου αλλα κ τους σεισμους.
    Για την γεφυρα του ποστ δεν ειχα ενημερωθει. Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

    https://youtu.be/dmwIjpjcPv0

  7. Να έχουμε εμπιστοσύνη στους γάλλους, Ναι. Αλλά σήμερα το τραίνο που κάνει το δρομολόγιο από Γαλλία-Αγγλία έπαθε μηχανική βλάβη κ οι επιβάτες συνέχισαν πεζοί κ το τραίνο έκτακτης ανάγκης ήταν κ αυτό με βλάβη.
    Τέλεια εμπειρία 🤔😤😏

  8. Γράψτε κ για την Pelješac Bridge που εγκαινιάστηκε πριν λίγες μέρες κ ενώνει τα 2 κομμάτια της Κροατίας υπερπηδώντας τη Βοσνία!

  9. Νά συμπληρώσω μιάς και έτυχε να την παρακολουθήσω από τά θεμέλια (φόρτωνα στα 3χλμ από την γέφυρα)πώς την κατασκεύασε ό ίδιος μηχανικός που κατασκεύασε καί τού Ρίο , και είναι υπερήφανος γιατί δεν είχε κανένα θανατηφόρο ατύχημα καί στις δύο κατασκευές …
    Επίσης ό δεύτερος πυλώνας από βορά προς νότο είναι ψηλότερος από τόν πύργο τού Άϊφελ …
    Έχει υδραυλικό σύστημα που επιτρέπει αυξομειώσεις στο μήκος 30 εκατοστά από κάθε πλευρά λόγω τών συνθηκών (συστολή –διαστολή).
    Ή βάση τού κάθε πυλώνα έχει διάμετρο 200 μέτρα.
    Ό χρόνος που κέρδισε ό ταξιδιώτης είναι περίπου 40 λεπτά…
    Όταν φυσάει απαγορεύεται ή διέλευση σε λεωφορεία και φορτηγά χωρίς φορτίο.
    Άλλωστε ή Μιγιό είναι πασίγνωστη για τα χιλιάδες “παραπέντε” που πετούν όλη την ημέρα πάνω από την κοιλάδα…
    Τώρα πλέον και για την υπέροχη αυτή γέφυρα…

  10. Επίσης η γέφυρα του Ρίου-Αντίρριου έχει να αντιμετωπίσει και το μεγάλο πρόβλημα απομάκρυνσης της γης.
    Η Πελοπόννησος απομακρύνετε απο την στερεά Ελλάδα κάποια απόσταση ανα χρόνο.
    Τρομερό που το σκέφτηκαν.

  11. Έως τώρα πρέπει να έχω ακούσει καμία σαρανταριά υψηλότερες γέφυρες του κόσμου

  12. Fun fact…η κατασκευαστική εταιρεία της εν λόγω γέφυρας, Eiffage Group ,είναι απόγονος της εταιρείας Société des Établissements Eiffel η οποία ιδρύθηκε από τον Gustave Eiffel, σχεδιαστή του Πύργου του Eiffel. 🤗

  13. η επίσης καλωδιωτή Beipanjiang Bridge στέκει 580μ πάνω από τον ποταμό Beipan στην Κίνα και έχει αναγνωριστεί ως η ψηλότερη γέφυρα του κόσμου από το Guinness World Records το 2018. https://en.wikipedia.org/wiki/Duge_Bridge